Stratégiai tanácsadás

Marketing stratégiai tanácsadás

Célunk az Önök aktuális problémái alapján megtalálni a megfelelő kutatási módszertant, amely megalapozza a marketing stratégiát.

A 15 éves szakmai tapasztalatom alapján a klasszikus piackutatási projekteken kívül foglalkozom üzleti terv készítésével és IT projektek tesztelési támogatásával is.

Emellett szükség esetén különböző szakértőket is be szoktam vonni a tanácsadási munkákba, legyen az call center támogatás a lekérdezésekhez, vagy online marketing kampány tervezése és kivitelezése.

Csomag ajánlatok

A csomagok tartalmi tájékoztató jellegűek!

Az Önök igényeire szabott egyedi árajánlatot díjmentes konzultációt követően tudunk adni.

A megvalósítás során óra alapú elszámolást alkalmazunk. Amennyiben a feltüntetettnél kevesebb óra ráfordítást igényel a feladatok elvégzése, a tényleges időráfordítás a mérvadó az elszámolásnál.

példa csomag

Bevezető csomag

Kutatási kérdés

R

Milyen trendek észlelhetőek a piacon?

R

Milyen technikai újdonságok jelentek meg?

Szekunder kutatás

R

Szakirodalmi források elemzése

R

Internetes források elemzése

Versenytárs elemzés

R

Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése

ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA

példa csomag

Start csomag

Kutatási kérdés

R

Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?

R

Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?

Szekunder kutatás

R

Szakirodalmi források elemzése

R

Internetes források elemzése

Versenytárs elemzés

R

Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése

Primer kutatás

R

Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel

ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA

példa csomag

Prémium csomag

Kutatási kérdés

R

Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?

R

Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?

Szekunder kutatás

R

Szakirodalmi források elemzése

R

Internetes források elemzése

Versenytárs elemzés

R

Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése

Primer kutatás

R

Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel

R

Kérdőíves felmérés a célcsoport körében

ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA

példa csomag

Extra csomag

Kutatási kérdés

R

Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?

R

Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?

Szekunder kutatás

R

Szakirodalmi források elemzése

R

Internetes források elemzése

Versenytárs elemzés

R

Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése

Primer kutatás

R

Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel + Workshop

R

Kérdőíves felmérés a célcsoport körében

ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA

példa csomag

SPECIALITÁS: IT CSOMAG

Kutatási kérdés

R

Mi a potenciális célcsoport elvárása a fejlesztéssel kapcsolatban?

R

Mi a funkciók prioritási sorrendje az egyes felhasználói csoportok számára?

Tesztelés előkészítése

R

Fejlesztés üzleti tervezése MVP szintig

R

Üzleti igények pontosítása

Tesztelés

R

Tesztelői visszajelzések gyűjtése

R

Tesztelőkkel készített usability interjúk

R

Fejlesztés pontosítása a visszajelzések alapján

Marketing stratégia

R

Marketing stratégia kidolgozása, USP meghatározása célcsoportonként

R

Csomagajánlatok kidolgozása, tesztelése és bevezetése

ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA

kapcsolat

Lépj velünk kapcsolatba!

6 + 14 =