Stratégiai tanácsadás
Marketing stratégiai tanácsadás
Célunk az Önök aktuális problémái alapján megtalálni a megfelelő kutatási módszertant, amely megalapozza a marketing stratégiát.
A 15 éves szakmai tapasztalatom alapján a klasszikus piackutatási projekteken kívül foglalkozom üzleti terv készítésével és IT projektek tesztelési támogatásával is.
Emellett szükség esetén különböző szakértőket is be szoktam vonni a tanácsadási munkákba, legyen az call center támogatás a lekérdezésekhez, vagy online marketing kampány tervezése és kivitelezése.
Csomag ajánlatok
A csomagok tartalmi tájékoztató jellegűek!
Az Önök igényeire szabott egyedi árajánlatot díjmentes konzultációt követően tudunk adni.
A megvalósítás során óra alapú elszámolást alkalmazunk. Amennyiben a feltüntetettnél kevesebb óra ráfordítást igényel a feladatok elvégzése, a tényleges időráfordítás a mérvadó az elszámolásnál.
példa csomag
Bevezető csomag
Kutatási kérdés
Milyen trendek észlelhetőek a piacon?
Milyen technikai újdonságok jelentek meg?
Szekunder kutatás
Szakirodalmi források elemzése
Internetes források elemzése
Versenytárs elemzés
Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése
ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA
példa csomag
Start csomag
Kutatási kérdés
Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?
Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?
Szekunder kutatás
Szakirodalmi források elemzése
Internetes források elemzése
Versenytárs elemzés
Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése
Primer kutatás
Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel
ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA
példa csomag
Prémium csomag
Kutatási kérdés
Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?
Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?
Szekunder kutatás
Szakirodalmi források elemzése
Internetes források elemzése
Versenytárs elemzés
Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése
Primer kutatás
Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel
Kérdőíves felmérés a célcsoport körében
ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA
példa csomag
Extra csomag
Kutatási kérdés
Milyen fogyasztói preferenciák figyelhetőek meg a piacon?
Hogyan alakította át a COVID a fogyasztói viselkedést?
Szekunder kutatás
Szakirodalmi források elemzése
Internetes források elemzése
Versenytárs elemzés
Potenciális közvetett és közvetlen versenytársak felkutatása, ajánlatok elemzése
Primer kutatás
Mélyinterjúk potenciális és meglévő fogyasztókkal, versenytársakkal, vezetőkkel + Workshop
Kérdőíves felmérés a célcsoport körében
ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA
példa csomag
SPECIALITÁS: IT CSOMAG
Kutatási kérdés
Mi a potenciális célcsoport elvárása a fejlesztéssel kapcsolatban?
Mi a funkciók prioritási sorrendje az egyes felhasználói csoportok számára?
Tesztelés előkészítése
Fejlesztés üzleti tervezése MVP szintig
Üzleti igények pontosítása
Tesztelés
Tesztelői visszajelzések gyűjtése
Tesztelőkkel készített usability interjúk
Fejlesztés pontosítása a visszajelzések alapján
Marketing stratégia
Marketing stratégia kidolgozása, USP meghatározása célcsoportonként
Csomagajánlatok kidolgozása, tesztelése és bevezetése
ADATELEMZÉS ALAPJÁN MARKETING STRATÉGIA MEGHATÁROZÁSA