dr. Somosi Ágnes

Rólam

bemutatkozás

Üzleti tanácsadó, vállalkozó, egyetemi adjunktus vagyok több mint 15 év szakmai tapasztalattal változatos feladatkörökben a gyógyszeripar, FMCG, telekommunikáció és IT szektorokban. Doktori fokozatomat a közgazdaságtan területén belül marketing tanszéken, szolgáltatásmarketing területen szereztem. Disszertációmban a szolgáltatáskivezetés sikertényezőit vizsgáltam. Az interdiszciplinaritást képviselem, hiszek abban, hogy a különböző területekről érkező szakértők együtt tudnak értéket teremteni, legyen az közgazdaságtan, IT, vagy egészségügy.

Főbb publikációim

International Journal of Research in Marketing

Somosi, A., Stiassny, A., Kolos, K., & Warlop, L. (2021). Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications.

International Journal of Research in Marketing

Morgan, N.A., Kumar, B., Katsikeas, C., Jayachandran, S., Hulland, J., Somosi, A. (2021): Marketing Accountability and Performance Metrics.

Disszertáció

Somosi, Á. (2018): The impact of service elimination on customers in the telecommunications sector; Doctoral School of Management and Business Administration, Corvinus University of Budapest, Disszertáció benyújtásának éve: 2017, Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2018

Statisztikai Szemle

Somosi, Á. (2017): A lemorzsolódás és fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95(7), 744-764.

Vezetéstudomány/Budapest Management Review

Somosi, Á., Kolos, K. (2017): The role of economic and psychological costs in service elimination.

Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!

Somosi Á. (2007): A retroreklám története. In: Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!. 228 p., Budapest: Gondolat Kiadó, 2007. ISBN:978-963-693-079-0, pp. 170-179

Főbb díjaim

2021

Év Publikációja Díj, Neumann János Egyetem

2018

Best Paper of the Conference Based on a Doctoral Work, Európai Marketing Akadémia (EMAC)

2011

Huawei Innovative Leaders of Tomorrow díj: 5 nyertes egyike- Budapesti Corvinus Egyetem

2010

Legjobb Marketingkutatási projekt- Bonbonetti Choco Kft., Budapesti Corvinus Egyetem

2020

Év Fiatal Kutatója Díj, Neumann János Egyetem

2016

Doktori kutatói Ösztöndíj: Österreichischer Austauschdienst (ÖAD)

2010

Kiválósági ösztöndíj: Marketing MSc, Budapesti Corvinus Egyetem

2007

GE Foundation Scholar-Leader: a 15 magyar győztes egyike

Végzettségeim

  • Közgazdaságtani doktori fokozat- Ph.D., Budapesti Corvinus Egyetem, 2018
  • CEMS Master’s in International Management (MIM), Vienna University of Economics and Business, 2013
  • Marketing M.Sc., Budapesti Corvinus Egyetem, 2012
  • Nemzetközi gazdálkodás B.Sc., Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2009
  • Tükör módszer kutyakiképző, K3 Kinológiai Egyesület, 2015

Nyelvismeret

Angol nyelv: TOEFL ITP 620/677, GRE (Fulbright), IELTS 7.0 (British Council)- C2

Német nyelv: Goethe Zertifikat C1 (Goethe Institut)

Francia nyelv: DELF B2 (Institut Français)

Olasz nyelv: közgazdaságtani B2

kapcsolat

Lépj velünk kapcsolatba!

13 + 7 =