dr. Somosi Ágnes
Rólam
bemutatkozás
Üzleti tanácsadó, vállalkozó, egyetemi adjunktus vagyok több mint 15 év szakmai tapasztalattal változatos feladatkörökben a gyógyszeripar, FMCG, telekommunikáció és IT szektorokban. Doktori fokozatomat a közgazdaságtan területén belül marketing tanszéken, szolgáltatásmarketing területen szereztem. Disszertációmban a szolgáltatáskivezetés sikertényezőit vizsgáltam. Az interdiszciplinaritást képviselem, hiszek abban, hogy a különböző területekről érkező szakértők együtt tudnak értéket teremteni, legyen az közgazdaságtan, IT, vagy egészségügy.
Főbb publikációim
International Journal of Research in Marketing
Somosi, A., Stiassny, A., Kolos, K., & Warlop, L. (2021). Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications.
International Journal of Research in Marketing
Morgan, N.A., Kumar, B., Katsikeas, C., Jayachandran, S., Hulland, J., Somosi, A. (2021): Marketing Accountability and Performance Metrics.
Disszertáció
Somosi, Á. (2018): The impact of service elimination on customers in the telecommunications sector; Doctoral School of Management and Business Administration, Corvinus University of Budapest, Disszertáció benyújtásának éve: 2017, Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2018
Statisztikai Szemle
Somosi, Á. (2017): A lemorzsolódás és fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95(7), 744-764.
Vezetéstudomány/Budapest Management Review
Somosi, Á., Kolos, K. (2017): The role of economic and psychological costs in service elimination.
Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!
Somosi Á. (2007): A retroreklám története. In: Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!. 228 p., Budapest: Gondolat Kiadó, 2007. ISBN:978-963-693-079-0, pp. 170-179
Főbb díjaim
2021
Év Publikációja Díj, Neumann János Egyetem
2018
Best Paper of the Conference Based on a Doctoral Work, Európai Marketing Akadémia (EMAC)
2011
Huawei Innovative Leaders of Tomorrow díj: 5 nyertes egyike- Budapesti Corvinus Egyetem
2010
Legjobb Marketingkutatási projekt- Bonbonetti Choco Kft., Budapesti Corvinus Egyetem
2020
Év Fiatal Kutatója Díj, Neumann János Egyetem
2016
Doktori kutatói Ösztöndíj: Österreichischer Austauschdienst (ÖAD)
2010
Kiválósági ösztöndíj: Marketing MSc, Budapesti Corvinus Egyetem
2007
GE Foundation Scholar-Leader: a 15 magyar győztes egyike
Végzettségeim
- Közgazdaságtani doktori fokozat- Ph.D., Budapesti Corvinus Egyetem, 2018
- CEMS Master’s in International Management (MIM), Vienna University of Economics and Business, 2013
- Marketing M.Sc., Budapesti Corvinus Egyetem, 2012
- Nemzetközi gazdálkodás B.Sc., Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2009
- Tükör módszer kutyakiképző, K3 Kinológiai Egyesület, 2015
Nyelvismeret
Angol nyelv: TOEFL ITP 620/677, GRE (Fulbright), IELTS 7.0 (British Council)- C2
Német nyelv: Goethe Zertifikat C1 (Goethe Institut)
Francia nyelv: DELF B2 (Institut Français)
Olasz nyelv: közgazdaságtani B2