dr. Somosi Ágnes

Publikációk

Somosi, Á., Stiassny, A., Kolos, K., & Warlop, L. (2021).

Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING, 38(4), 915–934. http://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.03.003

Morgan, N. A., Jayachandran, S., Hulland, J., Kumar, B., Katsikeas, C., & Somosi, A. (2021).

Marketing Performance Assessment and Accountability. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING. http://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.10.008

Somosi, Á., & Kolos, K. (2020)

How does customer satisfaction with service elimination influence repatronage intention? In Proceedings of the European Marketing Academy.

Szemereyné Pataki, K., Karcsics, É., & Somosi, Á. (2020)

Global challenges of corporate employment policy and innovative local responses in Kecskemét. GRADUS, 7(1), 129–135. http://doi.org/10.47833/2020.1.ECO.004

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2019)

Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén [The analysis of customer reactions and service subscriptions preferences in case of service elimination]. In Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája (p. 641).

Karcsics, É., & Somosi, Á. (2019)

Szakmaspecifikus kompetenciamenedzsment modell kialakítása a felsőoktatásban. In III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia (pp. 472–478).

Somosi, Á. (2018)

The impact of service elimination on customers in the telecommunications sector.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Szemereyné, P. K., Karcsics, É., & Somosi, Á. (2018)

A vállalati foglalkoztatáspolitika globális kihívásai és innovatív lokális válaszok Kecskeméten.

Somosi, Á., Stiassny, A., & Kolos, K. (2018)

Customer Retention Drivers in Case of Service Elimination and Post-Elimination Customer Behavior. In 47th EMAC Conference.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2018b)

Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets, 9th EMAC Regional Conference, 12th-14th September, 2018, Prague, Czechia.

Somosi, Á. (2018)

A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2018a)

A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján. In A hatékony marketing (Vol. 24, pp. 191–204).

Berács, J., Nagy, G.., & Somosi, Á. (2018)

Student mobility and their strategic fit to international trade activities of nations. In Central European Higher Education Cooperation (CEHEC) 4th Conference (p. 20).

Somosi, Á., & Kolos, K. (2017)

What drives customers to switch after service elimination? In Bridging the Marketing Theory/Practice Gap and Competitiveness of New Europe.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2017a)

A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. KÖZ-GAZDASÁG, 12(5), 111–125.

Somosi, Á. (2017)

A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. STATISZTIKAI SZEMLE, 95(7), 744–764. http://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2017b)

The role of economic and psychological costs in service elimination. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48(5), 14–23. http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Somosi, Á. (2016)

Az ügyfél használati szokásainak hatása a lemorzsolódásra szolgáltatás- kivezetés esetén. GRADUS, 3(2), 208–213.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2016b)

Does Service Elimination Make Customers Less Satisfied? SEFBIS JOURNAL, 10, 49–53.

Somosi, Á., & Kolos, K. (2016a)

Az ügyfél megtartás növelése szolgáltatás-kivezetés esetén. In EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet (pp. 460–468).

Somosi, Á., & Kolos, K. (2015b)

Customer Reactions to Service Elimination. In New Ideas in a Changing World of Business Management and Marketing (pp. 24–34).

Somosi, Á., & Kolos, K. (2015a)

A szolgáltatás-kivezetés a tarifacsomag és az ügyfél használati szokásainak figyelembe vételével. In Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete (pp. 339–345).

Somosi, Á., & Kolos, K. (2014)

The success-factors of service elimination. In 15th International CINet Conference (pp. 832–844).

Kolos, K., Kenesei, Z., & Somosi, Á. (2014)

Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői. In “Marketing megújulás” (pp. 1–12).

Somosi, Á. (2007)

A retroreklám története. In Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen! (pp. 170–179).

Magyar Tudományos Művek Tára

Google Tudástár

kapcsolat

Lépj velünk kapcsolatba!

12 + 10 =